Předplatné
Nyní už je konečně možné nepřemýšlet každý měsíc nad tím, jestli mám dost Yuny nebo probiotik a kdy si ji zavčas nechat poslat. V něčem je pravidelnost příjemná a právě proto je nyní k dispozici předplatné. Nově si můžeš vše organizovat sama v klientské zóně. Kdy má balíček dorazit, co v něm bude nebo zrušit předplatné. Jednoduše i přidáš nebo odebereš produkty a můžeš dokonce změnit interval doručení u jednotlivých produktů.
Vše najdeš když se přihlásíš do své klientské zóny vpravo nahoře a tam najdeš přímo předplatné.
Na jaké produkty předplatné funguje?
- Na všechny produkty které nesou značku Bagniari!
- Není možné přikoupit žádný jiný produkt, který není na předplatné. Pokud chceš z e-shopu něco dalšího, udělej si prosím druhou objednávku.
Kolik předplatné stojí?
- Na předplatném ušetříš 15% oproti běžné ceně na našem e-shopu. Kromě vyjímek jako je nyní Dekafíčko.
- Není možné použít žádné jiné další slevy.
- Další bonus je, že se ti budou i tak načítat body do tvého věrnostního systému na další nákupy.
Jak ti bude předplatné chodit?
- Na výběr máme Zásilkovnu nebo doručení na adresu s DPD, se kterými ti bude pravidelně 1x měsíčně balíček chodit.
- Vždy přijde samozřejmě info o stržení platby i zpráva od dopravce.
- Zatím posíláme pouze do CZ a SK.
- Cena dopravy je ZDARMA.
Proč mi jde dát do košíku jen jeden ks?
Aby bylo zřejmé, že jde o předplatné - od objednávky budeš dostávat 1 ks měsíčně. Dokud to nezrušíš.
Jak to funguje dál?
- Každý měsíc ti domů nebo na zásilkovou pošleme tvou dávku suplementů automaticky.
- Nemusíš se starat o opakované objednávání. V termínu tvé pravidelné objednávky dostaneš vždy e-mailem potvrzení o platbě (po strhnutí příslušné částky z tvé platební karty), informaci o expedici objednávky a následně o možnosti vyzvednutí objednávky pokud bude na Zásilkovně.
Jak předplatné zruším?
Zrušení můžeš udělat kdykoliv ve své klientské zóně, kam se přihlásíš vpravo nahoře a ikonka panáčka.
Co se stane, když platbu nelze zpracovat?
Pokud se stane, že například na kartě není dostatek financí, pokud o platbu se po dvou dnech 2x zopakuje. Máš tedy možnost ověřit zůstatek na účtu, případně ho doplnit a za dva dny se naše platební brána pokusí znovu. Když tohle zjistíš, klidně napiš na podporu nebo email a my s tebou ověříme stav objednávky.
Dokud neproběhne platba předplatného, nebudou produkty expedovány.